gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt, tänkte ut en dialog mellan oss och allt, lampan släcktes i din hall och jag gick hem igen för har inte glömt vad du, har inte glömt vad du gjort.

det blev nog lite för mycket för en kväll, kan jag inte få sova nu och glömma och blunda och börja om med en ny dag. Kan man inte få göra om allt och kanske göra nåt lite annorlunda? Tack för Veronica Maggio. Tack på ett sätt för att skolan börjar imorgon och jag får röra mig iväg från det här huset. Ska försöka komma ihåg det imorgon när jag vaknar då jag kommer vara världens tröttaste som vanligt.

Allt kliar, mitt huvud, min nacke, min hals, mina ögon, mina öron, min näsa, mina fingrar, min rygg, mitt skin, min hjärna, mitt hjärta, allt kliar. Stoppar snart huvudet under rinande kallt vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0