natten e ung och och jag ligger vaken, jag e "Lucy in the sky" jag e högt över molnen

Jag kommer ihåg att någon sa nångång att det räknades som sommar när det var tio grader varmt hela natten. Nu har jag suttit här hela natten och graderna har inte sjunkit under tretton. Helskönt!
Jag smög ut en stund nyss och bara stod där ute i halvmörkret, såg på himlen när den blev ljusare blå och bara lyssnade på tystnaden. Lite vindar som fick löven att rassla härligt och ett gäng fåglar som sjöng. Och där stod jag på trappan med min tekopp, i mitten av tystnaden, när hela världen sov. Det finns få känslor som kan liknas vid just den. Om en stund vaknar allt igen, och så börjar vi om. Nu ska jag sova faktiskt. Godnatt... godmorgon!
KYSSAR!


Kommentarer
Postat av: Moa

Ofta du är vaken 03:39 josegose.. Vad gör du uppe så sent? :o Puss!!!!!!!!

2011-05-19 @ 12:00:47
URL: http://hejmoa.webblogg.se/
Postat av: Ammo

Du är fan underbar! Nästa gång sitter vi därute tillsammans!

2011-05-22 @ 16:33:11
URL: http://calbucura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0