jag glömmer aldrig dina hemligheter, det du är räddast för men ingen vet det

Har varit och sett den mest fantastiska dansföreställningen på Dieselverkstaden ute i Sickla. Dansföreställningen var regisserad och koreograferad av Amanda och Tove i danstrean som är otroligt duktiga. Den var så mäktig och dramatisk och dansen är så fantastiskt vacker att allt jag gjorde i 40 minuter var att sitta och stirra hänförd och rysa till ögonfransarna.


Varför satsade jag på det här med musik egentligen? Hade ju kunnat dansa sådär!

Nu ska jag sitta här och bli KLAR MED ALLT. Ska försöka att inte kolla på klockan utan rätta mig efter ljuset. Mycket finare tycker jag. Tack för mig.
PS. Såg Erik Hassle IGEN påvägen hem på bussen... tror nog att ödet försöker föra oss samman... den rösten liksom... hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0