I went to the city where there is a lot of sound, from the jungle to the city looking for a bigger crown

Nemen! Här sitter jag och skriver engelska uppsats om "horror and architecture". Skriver delvis om musiken i horrorfilmer, lyssnar på soundtrack från "The Shining" och "Psycho", de skärande disonansfiolerna som spelas dramatiskt under mordet i duschen i "Psycho" skrämmer mig nästan, håren reser lite, låter nästan som de spelar på en rostig såg eller nåt!

Det har varit en bra dag, en dag klädd i grönt runt omkring mig och solsken och årets första sommar regn med regnbåge! Vi konstaterade även att "ja snart står vi där, i våra fina kläder och underbara studenthattar och ler som solar allihop". Såklart drog jag på mig hatten idag, har suttit med den på hela kvällen, konstaterar än en gång att "damn vad snygg man kan va´ i hatt alltså!"
 









Stenhård ego parad! This is MY CROWN.

KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Moa

Du är så FIN jose! (: Kram, Moa

2011-04-27 @ 12:12:49
URL: http://hejmoa.webblogg.se/
Postat av: Moa

SV: Det kommer jag inte ens ihåg själv (; Vi ses imorgon, underbara fina jose!

2011-04-27 @ 16:02:39
URL: http://hejmoa.webblogg.se/
Postat av: Simon

Är det här man ska hänga? Nu är det fan inte långt kvar för dig ;) Underbar dag det där!

2011-04-28 @ 01:53:39
Postat av: Amanda

HAhahah Klockrent min vän! NU ÄR DET FAN INTE LÅNGT KVAR AAH!

2011-05-17 @ 11:40:59
URL: http://calbucura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0