Om du aldrig provat hur kan du då vara säker

Tja what's up? Nej så vill jag inte börja mitt inlägg ju... Jag bloggar från min mobil för jag vågar inte släcka lampan... Såg "Shutter Island" med di Caprio, totalt poänglös film. Det ända den ger en är världens paranoia om vad som är upp och ner ungefär... Har jobbat två dagar i sträck, stått upp i en tom butik och mest tagit hål i öronen på folk mer än vad jag sålt saker, många som vill ha nya hål såhär till påsk verkar det som... Åh nu blir der ett sånt där totalt tradigt utpressat inlägg! Nej men jag kan väl passa på när jag ändå är här att göra reklam för min och Ammos projekt konsert nu på torsdag! Den 28/4 2011 slår vi upp dörrarna på Stockholms Estetiska Gymnasium kl 19.00 och presenterar "Ett mångfaldigt STEG för mångfald"! En konsert fylld med spännande framträdande i teater, dans och musik! PÅ STEG, FRÅN STEG. KOM! Nu ska jag vända mig och fortsätta läsa min förrvirrande men farscinerande bok "Kafka på stranden". KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0