It´s a top 10 list of things that move me the most, it´s a top 10 list of things that bother me most, a top 10 list of things that scare me the most, I´d have to say that the future.? Wasting time in the fast food line, I decide to walk the fine line

Pust! Nu har jag tagit tag i framtids-frågan och kollat upp möjliga kurser på Södertörns högskola som jag kan tänka mig att läsa parallellt med ett jobb efter gymnasiet. Jag har på önske listan: English for higher education studies, Etnologi A inriktning kulturell mångfald i europa, Genusvetenskap A, Rethoric A part 1 + Retorik A del 2.

Vad tusan menas med studietakt: 100 %? Vad innebär behörighet exakt? Vad the heck menar dem med Urval: betyg 1/3, högskoleprovet 1/3, mellan 1 och 165 högskolepoäng 1/3? För så står det på nästan varje kurs som inte kräver högre. Åh förvirringen är total! Gillart...

Imorgon blir det Nybrokajen rep hela dagen! Kan sova till 10 tjoho!
Sedan blir det konsert hela onsdagen! Come come see.
Nu: Sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0