jag har lovat den här gången att jag ge allt jag säger att jag har

Godmorgon världen. Eller jag har för tusan vart uppe sen åtta imorse då jag bara mirakulöst vaknade utvilad och nöjd. Har hunit göra alla de där sakerna man alltid tänker att man borde göra en vacker morgon, jag sitter i mitt solbelysta kök och knaprar fortfarande på min goda frukost med te som smakar citroncheescake och lyssnar Melissa Horn som plötsligt klivit in och gjort livet mysigare igen, som förra våren! Jag har läst tidningen och löst det lättaste sodukot och tittat på korsordet. Skrattade åt korsordet. Gav upp på koersordet. 

Snart ska jag ta en skön dusch och ta en promenad i våren med Nelly. Först har jag ett svenskatal som jag tänkte att jag skulle få en idé om först... hurskadetgåhurskadetghurskadetgå? det kanske blir efter promenaden det. 

 

De här såg jag i onsdags på långpromenad med Nelly och mormor! Då blev jag glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0