cause it´s easy once you know how it´s done, you can´t stop now it´s already begun, you feel it running through your bones, and then you jerk it out!

Åh åh åh åh vad jag vill DANSA NU! Efter att ha sett en fantastisk dansföreställning av de grymma danstreorna på min skola så vill jag inget hellre än att bara få dansa! Helst lika bra som de, men jag nöjer mig gott med ett packat dansgolv, hög musik och blinkande lampor och bara få hoppa upp och ner och sträcka händerna mot himlen och helt enkelt dansa av mig! Så jag säger bara SOMMAR imorgon! Det blir en fantastisk kväll!






Sommar från förra året!

Just nu blöder mitt hjärta tillsammans med Veronica Maggios underbara skiva som jag idag blivit beroende av. Den har spelats om och om igen idag under lunchen jag bjöd Amanda och Matilda på idag då vi bestämde att vi skulle plugga tillsammans. Jag lagade igen min supergoda broccoli-västerbottenpaj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0