ja e lycklig, ja ja e lycklig, ja ja e lycklig måndagtisdagonsdagtorsdagfredaglördag, ja e lycklig ja ja e lycklig ja ja e lycklig hela långa veckan ut.

TJOHO! Idag är en jävligt bra dag vill jag påstå!

Igår hade jag och Ammo våran projektkonsert "Ett mångfaldigt STEG för mångfald". Aldrig hade jag kunnat drömma att det skulle bli så JÄVLA GRYMT! Alla som uppträdde var fantastiska, med dans teater musik stand up och poesi blev det den perfekta blandningen och vi han njuta av allt, utan nervositet eller saker man ångrar det minsta! Och så mycket vackra kommentarer lyfte mig till solen. Tack till alla som var en del av det.

IDAG VARE MÖSSPÅTAGNING VAFAN! Med vacker sång i trekantsparken med värmande sol och alla vackra människor i fina vita mössor. Sen blev det SNAPS för att skåla med öl. Alla sthlms studenter måste varit där på medborgarplatsen, det var ett hav av vita mössor överallt. Jag kan inte riktigt fatta att jag har en också, inte trodde jag att jag skulle få ta studenten jag med, det har alltis varit så avlägset. Men nu mina vänner är det faktiskt vår tur!

IMORGON BLIR EN FRUKTANSVÄRT BRA KVÄLL! REBECCA & FIONA ska vi få se och dansa gärnet till på Operaterassen! TAGGA!

Nu ikväll äre familjefritt, så jag ska väl... sitta och skriva engelska uppsats då. Nu sitter jag i solen på verandan så det är inte helt tokigt faktiskt. Senare blir det faktiskt en superskön egen-kväll med sushi och popcorn och Harry Potter 7!

HARE UNDERBART NU. KÄRLEK.

Kommentarer
Postat av: Moa

Du var fantastiskt duktig igår, fina Jossan! Hoppas vi ses snart igen, kram!

2011-04-29 @ 22:39:28
URL: http://hejmoa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0