jag börjar tro att vi kan gå genom eld bara för ikväll, håll den tänd låt oss gå igen

En konstig vecka. Jag spenderade hela lördagen på högskoleprov. Need I say more? Åkte hem och träffade min morfar för första gången som jag kan komma ihåg. Det var... jag vet inte. Jag var hos tandläkaren och fick veta att min ena visdomstand har lagt sig ner och växer in i min andra tand. Inte så jäkla klokt av den trots namnet. För mycket att läsa. Sofias skiva; prat om viktigt och mindre viktigt, lite för många cigg, kille med fördomar, dra igång dansgolv och ett jävligt konstigt vad. Partymusik hela veckan. Idag var det en stormig dag. Jag stod då i tumba centrum och delade ut tonvis med tårta till människor för att fira centrumets 15 års dag. Älskar att göra folk glada på det sättet. Roligt men väldigt kladdigt var det. I morgon är det en läskig dag, jag har uppspel, sångprov om man vill, det blir minst sagt intressant, tror att jag har fått alergier, allt kliar och rinner, hur ska jag sjunga då? Längtar hur mycket som helst till lördag, då attendar vi Stockholms Kulturnatt, 18årsgräns och gratis, unbelievable! Det blir kulturiga ställen att gå till och dans hela natten lång! PARTY! PUSS!

  


Kommentarer
Postat av: ssss

Haha älskar dina inlägg, knasiga och roliga! ;)



Men bilden, vad snackar du om?? Den är ju jätte snygg! :)

2011-04-08 @ 09:11:37
URL: http://paintingstories.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha vad söt du är josgos, fullt upp. Puss söta du. (:

2011-04-08 @ 13:24:13
URL: http://hejmoa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0