and as we wind on down the road, our shadows taller than our soul


Berlin morgon.







En solig vacker dag




En till vacker solig dag, idag, tog en promenad på isen fram och tillbaka över trekantssjön. Lite häftigt att stå mitt ute på en sjö. Jag har sjungit "Vá godendo" idag från operapjäsen Xerxes, väldigt roligt, jag och klassiskt, det trodde man då aldrig. Jag skrattade lite åt mig själv när jag stod och lyssnade på den vid bussen imorse. Lyssna på den om ni vill få en ide om exakt hur underbart galen den är! Det mest galna är ju såklart att jag ska sjunga den! 
   Har en fantastisk kamerainställning på Iphonen som jag utnyttjat, nu blev det minsann bildbomb! 


Kommentarer
Postat av: ammo!

Underbart!

2011-02-28 @ 20:08:40
URL: http://calbucura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0