I still run this thing like a dancehall queen

SKIVAN i torsdags var som sagt helt fantastisk! Delar av kvällen har bit för bit kommit tillbaks till mig, alla lika knäppa och härliga! Här kommer mina galna bilder från kvällen!













Mina föräldrar som var med på middagen innan och även kände för att dansa en stund innan dom drog. Min mask gillade många att prova och den följde inte med mig hem men kom på efteråt att Bella har den i trygggt förvar!





Många gick verkligen ALL-IN på Karneval/Tivoli tema, fruktansvärt roligt!

Visst skymtar vi en viss lärare på dansgolvet??
























Aaaw, Moa och hennes Martin!







HAHA! Du sa att du ville se ALLA bilder Amanda!

Jag har en ny frysyr by the way, I LOVE it a lot!



WOAH närbild!





På nåt sätt hamnade vi uppe i dj båset, för att fråga efter en Robyn låt tror jag... någon sådan fick vi inte nej..
 
Det var en härlig färgsprakande kväll, massvis med dans, öl, sjungandes och så himla mycket lycka!
När dj:n skutade spela vid tre tog vi oss ut, köpte mat, pratade med världens konstigaste kille som inte raggade på oss men var väldigt bra i sängen bara så vi hade det klart för oss liksom, sen tog vi bussen hem och jag gick hem i solen kl fem på morgonen! Såhär ljust är det då om ni inte visste det!
 










Ego-parad får ni se här på slutet det är så jag sysselsätter mig när jag går he, själv i 30 minuter, med Melissa horn i öronen, hoppas jag inte väckte någon när jag gick omkring oc glatt sjöng med (man måste ju passa på när ingen är uppe, sjunga utomhus är underbart!). Jag ville absolut inte gå och lägga mig efeter en sån natt och en sån härlig morgonpromenad, men kroppen var dödstrött visade det sig när jag lade mig ner och så somnade jag ändå fort vid 6 tiden!
LOVE LIFE!

Kommentarer
Postat av: Bells

Fyfan vad najs det var, härigt när alla rocka loss, enda besvikelsen var väl att ingen dansa vid strippstången :D Vad använder du för foto app? Kraaaaaaaaaam!!!! :D:D:D:D:D

2011-06-05 @ 00:23:27
URL: http://iamdiversity.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahah, den här tatueringen skulle passa dig!! ;D



http://rodeo.net/tattoologist/2011/06/17/wrists-40/#comments



Harry Potter....

2011-06-20 @ 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0