Life is peachy

Tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder från min fina london resa, men insåg att jag inte ens hade lagt ut några bilder från berlin ens, vill göra det först! Sen kommer london!




"Hej-kul-att-träffa-på-er-i-berlin" middag första kvällen!




Pastamiddag i vårat kök!

Och kortspel efter det!

Vi passar på att prova lite drinkar när det nu är så billigt.

Sista dagen av 2010!


Mysfrukost innan...

Shopping! "Yes!"





JAAAAAA!



Nyårsmiddag på mysigt färgglatt ställe med god mat och fågelburar i taket.


Dags att fira in det nya året



Happy New Year! Efter kanske två timmars gående i jakt på dansställen så hamnade vi på vårat kära Zapata där vi dansade till fem på morgonen. 







Dagen efter sov vi länge. Vi gick till Brandeburger Tor där vi satsade på ett ordentligt turistfoto!

På den här gatan stod vi på nyårsafton, det var mer folk då.. :)

Sista kvällen bestämde vi oss för att gå ut såklart, men eftersom planet skulle gå så tidigt på morgonen så rökte vi vattenpipa, drack drinkar och dansade till fyra då vi åkte hem, hämtade väskorna och åkte raka vägen till flygplatsen.. gissa om vi var trötta när vi tillslut kom hem!



















Kommentarer
Postat av: Amanda

Wiiiii, jag älskar din blogg!!

fina fina berlinbilderna!

och åh, ja allt helt enkelt. Fler nätter väntar, sommar och sommar. Ja ALLT som sagt.

PUSS

2011-05-22 @ 17:17:28
URL: http://apanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0