Do something out of step; throw a stranger an unexpected smile

Helgen i bilder, vill ni ha en sån? Here goes anyway!


Torsdag konsert "Ett mångfaldigt STEG för mångfald"!


"Godmorgon grisen, eat me I´m bioled" stod det på mitt ägg när jag vaknade fredag morgon. Det var fint.


De här fina fick jag av familjen som "grattis till lyckade konserten" i torsdags, det var också fint.


Taggade Amandor på Operaterassen där Rebecca & Fiona spelade!
Sen blev det total hysteri minsann när de väl började spela. Vi stod såklart längst fram och blev klämda, knuffade, våra huvuden fick agera stöd för flertalet långa killars armbågar och armhålor, och gnuggades mot tusen människors svettiga ryggar - DET VAR FANTASTISKT ROLIGT.


Den bästa bild jag lyckades ta i folkhavet, jag tror att det är Rebecca som man ser.. eller Fiona...




Det var fruktansvär party som ni ser! Kvällen slutade väldigt fint innan jag och Amanda tog nattbussen hem.
Sen gick jag i ren lycka genom gryningen, med ljusblå himmel, rosa moln, ljusgröna träd och ett fantstiskt fågelkvitter.
KÄRLEK TILL ALLIHOP!


Kommentarer
Postat av: Amanda

ALLTSÅÅÅÅÅÅ KÄRLEEK!!!

2011-05-17 @ 11:38:40
URL: http://calbucura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0