jag är för full, du är för ung, jag ser dig prata men hör inte ett dugg. letar mig ut, blinkande ljus, andas andas allting snurrar runt

Igår fyllde min farmor 80 år! Jag har som sagt en ganska stor och tjock släkt på mammas sida (inte att själva släktingarna är tjocka alltså) och igår fick jag träffa tjocka släkten från pappas sida. De var speciella vill sägas! Vi hade en fjortonårig brud med mobilen i handen och hörlurarna i öronen hela (ja HELA) kvällen. Sen fanns Ove Sundberg och hans fru där från Solsidan konstant pratandes om sig själva hela kvällen! Fruktansvärt underhållande! Det blev en lyckad kväll i alla fall, jag hade mina nya snygga skor och min fantastiskt snygga klänning och kände mig ovantligt fancy-pants med röda läppar och ett glas rött som alltid lyckades hålla sig fullt.
Farmor var i sitt bästa element, presenterade alla för varandra och gick armkrok med sin kusin Sivan och skrattade! Mycket lyckat! Mer bilder kanske kommer senare!
 
Grattis farmor!

I fredags blev det SOMMAR, som vi längtat! Vi hamnade brevid roligaste människorna, 20 åring som var 50 år i sinnet, en som tyckte att mitt namn var oorginellt (han hette Max by the way) och en annan som sa åh nej två av mina fem flickvänner hette josefine! En annan som skulle tatuera in deathly hallows symbolen ur Harry Potter på armen, det var kul, ska nog satsa jag med haha!

Sen dansade vi till robyn, veronica maggio, och like a virgin, och säkert mycket annat jag inte riktigt kommer ihåg, det gick väldigt fort tyckte jag. Det bästa var att vara utomhus hela natten, utan att frysa, sitta där och dricka öl och röka och prata och skratta och att det helt enkelt var sommar!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0